Başlığı nasıl açacağım bilemedim.
Uzun süredir Fitness yapmaktayım ve şu an manken seviyesine geldim sayılır
Yakında bunla ilgili bir post paylaşıp gerekli tüyoları vs vereceğim arkadaşlara
Çay içmekle ilgili bir takıntım var çayı çok seviyorum şeker vs atmadığım için kalori vs sorunum olmuyor
Ama Çay içmek istemiyorum sebebi bembeyaz olan dişlerimi resmen sarartıyor bu yüzden çaydan kurtulmak istiyorum.
Sıcak suya ne ekleyerek içebilirim acaba aranızda birşey ekleyerek içen var mı ?
Sıcak suyu sadece limon ile içiyorum ben farklı bir şey tavsiye edecek var mı acaba arkadaşlar?
Sıcak olarak içmek istiyorum hem boğazıma da iyi geliyor .
Tavsiyeleri bekliyorum.
Herkese mutlu pazarlar