fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye göre ? Kime Göre?
Siz problem yaşıyorsunuz diye herkes aynı olacak diye birşey yok hocam.
Destek sistemi kötü ama interneti güzel bence
Yorumuma bakabilirsiniz. Umarım internetiniz hiç kesilmez çünkü en ufak bir problemde 20gn bekliyorsunuz