Merhabalar, zamanında visual basic öğrenmiştim şimdi lazım olan bir programı hem vakit geçsin diye hemde kendi kafamızdaki şekle göre kodlamak için uğraşıyorum. Aşağdıaki görselde yazdır butonuna basınca yazdırma komutu çalışıyor. Fakat aşağıdaki gördüğünüz panelin içindeki logodur, labellerdir bunları nasıl olduğu şekilde yazdırabilirim? teşekkürler.