Yakıt tasarrufu derken daha çok yakıyorsunuz aslında. Enjeksiyonlu araçlar yokuş aşağı inerken yakıt püskürtmez, bu yüzden bir üst viteste yokuşu inerseniz yakıt tasarrufu sağlamış olursunuz. Vitesi boşa alırsanız araç rölantide olduğu kadar yakıt tüketir.