Yahu arkadaş piyasa serbest adam 2000 tl demiş yok o yok bu yapabiliyorsanız cenenizle değil icraatınızla kanıtlayın birşeyi. Yok egosu tavan yok o yok bu. Madem egosu tavan yap işlemi sonunda ne istiyorsan de adama. Yapamicağın işin altına show yapma sadece komik oluyorsunuz. Herkez burda firma sahibi zaten. Biri windowsta seo diğerinin ajansı var gerçekte görsen 70 tl için 24 saat çalışıyor. Gerçek kişiliğinizden utanmayın. Evimize ekmek gitsinde 70 tl ye 48 saat çalışalım.