orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolonya umarım dökümüştür eskiden kolonya ile cd silenler geldi aklıma

Hocam kurusun bi havalandırın şimdi çalıştırmayın şimdi çalıştırmaya kalkarsanız yakarsınız çöp olur bir süre bekleyip deneyin.
Yarına kadar bekliyimmi hocam