ooo arifim sen yaşıyonmu

ya kullanıcı sitede rahat dolaşabiliyorsa ve örümcekler rahat dataları okuyup işleyebilirse yemişim 100 puanı, benim çok sektörde rakiplerim 4/4lük sistem yapar ben hiç özen göstermem onlar 100 puanlarıyla övünür ben kazandığım parayla

Takılmayacan hiç dediğin gibi iyi bir skor yaparsın yeterli
Yaşıyoruz ya buna yaşamak denirse