Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitede istediği fiyatlı seçenek sunulabilir, R10 üzerinde sadece bu fiyatlar geçerlidir. Biri "1k takipçi alınacak" diye konu açtığında altına "ben size 1 TL'ye sağlayayım" yazamazsınız ama "tüm fiyatlar ve servisler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz" yazabilirsiniz, burada ki mantık bu. R10.net kimsenin web sitesinde kaç paraya hizmet verdiğini sorgulayamaz, isterseniz bedava verin yani.
Sorguluyorlar.Sitenize gelip bakiyorlar taban fiyat alti ise konunuzu direk kaldiriyorlar sponsorlu degilse.Dediginiz ggibi yorum atanlari report edilirse uyari veya ceza uyguluyorlar.Daha once bu sekilde konum kaldirildi ordan biliyorum .Mesela ben simdi cekilis takipcisi taban fiyat 40 tl iken takipci arayanlari sitemi yonlendirirsem sponsorlu konum olmadan bu da kural ihlaline gidiyor .Sirf bu yuzden konumu kapattirdim ben daha once.