13 yaşından beri kırtasiye de çalışıyorum 32 yaşındayım kendimi iddaa ettiğim bir konudur bilirim ama ona rağmen ticaret büyük şans ya ilerlersin ya bitersin.
Bilmediğin sektörde öğrenene kadar çok darbe yersin sermayen de yoksa büyük zararla kapatır bir daha asla ticaret işine girmezsin.
Hocam elbette öyle zaten ticaretin %50 si her zaman risktir. Ek olarak sadece mal alıp satacağım gözüyle bakıyorum çünkü öyle olacak, malı alacağım yerleri ve satış fiyatlarını vs. iyi araştırmam gerekiyor. 4 Yıl tek başıma Fotoğrafçı dükkanını işlettim, esnaflık tecrübem var ama petshop sektörü olarak henüz bir tecrübem yok.