canbicerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam neden darılayım, sadece neden girmemem gerektiğini bilmek isterim
13 yaşından beri kırtasiye de çalışıyorum 32 yaşındayım kendimi iddaa ettiğim bir konudur bilirim ama ona rağmen ticaret büyük şans ya ilerlersin ya bitersin.

Bilmediğin sektörde öğrenene kadar çok darbe yersin sermayen de yoksa büyük zararla kapatır bir daha asla ticaret işine girmezsin.