kesinlikle önermiyorum çalınan hesaplar oluyor ve aynı hesabı 2 3 kişiye sattıkları oluyor resmen rezillik.
670 TL'lik oyunun parasını 30 tl'den çıkaramayacakları için birden fazla kişiye satmaları normal bana kalırsa

Hesap alım satımına karşıyım en mantıklısı oyunu satıldıgı yerden indirimini bekleyip almak