GUL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam r10da aynı konuyu her gün açabiliyormusun ? ben telefon için 2. konuyu açtıgımda direk silinmişti
karıştırdınız galiba bugün ilk konum r10'da