Forum Üzerinde Satılan Freepik Hesapları
Merhaba bi süredir freepik hesabı satışı yapan bir kaç arkadaşı takip ediyorum bu arkadaşlar adımıza hesap açıp bize teslim ediyorlar kart ile satın alım yaparak fakat aklıma takılan bir şey var site de trial sürüm vs bir şey yok ve aylık paket 10 euro yani 90 tl civarına geliyor. Bu arkadaşlarda %50 60 lık bi indirim kuponu olsa dahi ki sürekli hesap sağlıyorlar o kadar kupon bulabileceklerini de sanmıyorum nasıl oluyorda bu hesapları 25 35 tl arası fiyatlara satıyorlar bence ilgilenilmesi gereken konu bu çünkü bir haksız kazanç olduğunu düşünüyorum bu konuyu düşünen oldu mu hiç çünkü bana garip geliyor