ads reklam açılmış yarım kalmış 150 tl likte reklam kodu vermiş kullanmak isterseniz diye benim anladıgım bu
İndirim kodunu alıp hesabı geri vermiş sanırım. Yani kullanmış gibi gözüküyor.
arkadaşı forumda şikayet edebilir miyim peki bu konuyla ilgili?