Üretmiyorsanız alacağınız destekler çok düşük olur işçi ve açılış desteği gibi üretene çok fazla destek veriyor.
yüksek bir destek degil aslında 1 adet bilgisayar ve çekim alanı için studyo malzemeleri vsvs gibi maliyetleri karsılayacak bir ücreti var mı diye