Genel araştırmam bu şekilde hocam
Yediğim kazıklar hiç te bazı firmalar için iç açıcı değil.
Ve kimse sağlayıcısını paylaşmaz. Görüşünüz için teşekkür ederim
Sağlayıcı paylaşmıyosunuz, kaynak yok, o fiyata aldığınıza dair ekran görüntüsü dahi koymamışsınız, böyle desteksiz konu açmak çok kolay.
Ben de şöyle bir hizmet buldum; 1k takipçi alıyorsun, bedava veriyorlar ve oradan takipçi aldığın için sana her 1kda 5 tl hediye veriyorlar.
Bir konu açıyorsanız görseller destekleyin. Velev ki öyle bir sağlayıcı buldunuz, siz orayı buldunuz diye smm panellerin niye sonu gelsin? Siz mi kalkındırıyorsunuz tüm smm panelleri?
Konu, araştırma güzel ama içerik boş, değersiz kusura bakmayın naçizane görüşüm.