Kendi düşüncene göre haklı olabilirsin beğenmeyen kişiler olabilir ancak. bu sadece r10 da yok ınstagramda bile yeri gelir sen beğenirsin karşı taraf beğenmez, bunun için ınstagram beğeni özelliğini mi kaldırsın ?
sen kendi iyi niyetin ile böyle durumlara dikkat etmeden beğenmişsin beğenmek istediklerini olması gerekende bu zaten.