western digital kulandım uzun süre memnun kaldım ben.
Hitachi de şimdi ismi değişti sanırım ama WD'nin alt markası.
Ancak piyasada Hitachi'nin isim değiştirdikten sonra cıkardığı HDD'lerin daha iyi olduğu söyleniyor.
Ben senin yerinde olsam 15 lira fazla verip western digital olanı alırdım