Sitemi facebookta sohbette birisine yazarken, her hangi bir sayfada yada grupta paylaşırken, kısacası facebookta her yerde yazarken bu hatayı alıyorum.
Topluluk Standartlarımıza aykırı olduğu için mesajın paylaşılamadı



Forumdan 2 kişiyle 1 ay ara ile anlaştım, açabileceklerini söylediler ama açılmadı malesef.
Bende bu engeli aşabilmek için link kısaltma sitelerini vs denedim ama onlarda olmalı.
Sitemi facebookta nasıl paylaşabilirim? Bir inceliği var mı?