Alperen66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki de vergiye dahil oluyor hocam. Ama çoğu kişi fatura kesmiyor. Eger duzenli olarak yuksek meblag kazaniyorsaniz yil bitmeden sirket acip vergi verin.
yüksek meblag dediginiz ne kadar mesela kaç bin tl üstü ?