Daha önce iki defa ps3 alıp sattım. En çok 1 ay oynayıp sonra köşeye atmıştım. Şimdi bir yerden kelepir ps 3 denk geldi. 2006 da satın almış. Tek elden kullanılmış slim kasa.
500 gb içi oyun dolu iki orijinal kolla beraber 500 tl.
Bu saatten sonra elimde kalır mı kalmaz mı emin değilim. Şahsen alsam ps4 alayım diyordum onunda acelesi yok borç harç bitince alırım dedim. Sizce almalı mıyım? alırsam satamam ayıp olur emin olamadım