Çağrı Taner'i hiç sevmem. İnsagram paylaşımı yapan bir insan bu kadar kazanmamalı. Bu sadece onun için değil, herkes için geçerlidir. Paylaştığı şeylerin hiçbir faydası yok maalesef. Bu ve bunun gibi haketmedikleri hayatları yaşayanları hiç istemiyorum.