Bu konu da önemli olan ortada olan başarı değil, bu başarıya hangi yollardan legal-illegal olarak ulaşılmasıdır.
Cüneyt Özdemir yaklaşık 30 yıllık bir gazetecidir.Adam ömrünün yarısından fazlasını işine adamış ve başarılı olmuş belki de tırnaklarıyla kazıyarak bu yerlere gelmiştir.Yaşanan durumdan rahatsızlık duyması ve sert tepki göstermesi en doğal hakkıdır.Ben bu konuyu ilgili kişilere laf sokulsun, rencide edilsin diye veya birileri gerçeklere gözünü kapatarak körü körüne savunsun diye açmadım.Telif konusu önemli bir konudur.Kimse emeğinin çalınmasını, bundan çıkar elde edilmesini istemez.
Kelime oyunlarına gerek var mı ? Adalet; doğru ile yanlışı, haklı ile haksızı birbirinden ayırt etmek için vardır.