İslemci modeli ve seri cok berbat alma kesinlikle pisman olursun.
Bir alt modeli bende var 2-3 saat pc kullandıgım zaman harıl harıl ses cıkarmaya falan baslıyo oyun falanda oynayamazsın ısınıyor yamuluyor laptop resmen