Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, to 2 gündür çok yüksek sizce normal mı?
EDİT
18.12.2020 Şuan hesabın kapanmasını bekliyorum. Emek veriyoruz site kuruyoruz 1 - 2 kişi gelip reklamlara sürekli tıklayıp ban yememiz için elinden geleni yapıyor. Tavsiyeniz nedir? bu duruma ne yapabiliriz? @ayhanteke07;
Trafiği yaptığınız 5. gün reklam kısıtlaması gelecek büyük ihtimalle. Bu google tarafından yapılan saçma b,r algoritma. Bunun tık saldırısı diye bir alakası yoktur. Google maymunları, ani trafik yükselişi ile birlikte to ve tık değerlerini de tavan yapıyorlar(Nedendir bilinmez) Sonrasında ise, geçersiz tık adı altında hesabı reklama kısıtlıyor.