Selamlar
Dolanan mühimmat teknolojisi ile ilgili bilgisi olanlar var mı aramızda? Dolanan mühimmatlar malum loitering munition olarak geçiyor. Bu dolanan mühimmatlara örnek Azerbaycan'nın karabağ savaşında kullandığı HAROP'lar örnek. Türkiye'de HARPY'ler var.
Bu teknolojinin ilerletilmesi gerektiğini düşünüyor musunuz? Malum ülke de durumlar sıkıntılı. Doğu akdeniz'de üstünlüğün bize geçmesinde rol model olabilir mi?