Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reflector 2 ile (3 değil) aktrarır, icecream screen recorder ile de kaydedersin.
Yorumunuz için teşekkür ederim hemen araştırıyorum umarım işime yarar