ben bak gece 11den beri uyumadım sabah 9 oldu halen forumdayım
taktik arıyorum yakında intihar edebilirim
millete bakıyorum camdan mis gibi borçluyum diyor arabaya biniyor pirzola yiyor
bence bizim bilmediğimiz bi taktik var
yoksa millet eskiden olduğu gibi kendini tvlerde yakardı/öldürürdü/intihar ederdi
hani nerde? o yüzden ben pek inanmaz oldum artık!
Kardeş niye dert ediyorsun ki !
Alacaklı düşünsún..