Arkadaşlar 1 yıl önce bedava kredi dağıttılar belki forumdada bir çok kişi aldı
neyse pandemi çıktı işssizlik arttı

nasıl ödeyeceksiniz kredileri yada ödüyorsunuz ek iş mi yapıyorsunuz
taktik ne 500 bine ev alanlar felan oldu kredi çektiler araba aldılar
bedava aldılar sanki her neyse ödeyecekmisiniz yoksa hacizmi geliyor
taktik verirseniz sevinirim

sonuçta ülke istastiklere göre %85 kredi borcuna batmış durumda

ben bunada inanmıyorumda neyse herkes lüx yaşıyor starbuckslar mokalar çikilatalar iphoneler sevgiliyle gezmeler tozmalar mercedes bmw oooooh misss


Ciddi anlamda kriz varmı yokmu bizimi yiyorlar yoksa