MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 Yıl Sonra da olsa 50 yıl sonra olsada bu sözlere daha çok önem vermemiz gerektiğini anlıcaz ;

1 - Hayatta en hakiki mürşit, ilimdir .
2 - Bilim, gerçeği bilmektir .
3 - Biz uygarlıktan, ilimden ve fenden kuvvet alıyor ve ona göre yürüyoruz.
Ve daha nice sözler..
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
Her zaman Atamızın sözleri bize yol gösterici olarak kalacaktır.