Merhaba, to 2 gündür çok yüksek sizce normal mı?
EDİT
18.12.2020 Şuan hesabın kapanmasını bekliyorum. Emek veriyoruz site kuruyoruz 1 - 2 kişi gelip reklamlara sürekli tıklayıp ban yememiz için elinden geleni yapıyor. Tavsiyeniz nedir? bu duruma ne yapabiliriz? @ayhanteke07;