ev-is mesafesi iyi oldugu surece pek sorun olmaz.
Herkes ev kirasi vs demis de calisan bircok profesyonel paylasimli evde kaliyor. ev arkadasi gibi dusunun. 2 odali bir evde kisi kalir, kirayi paylasirsiniz gibi...
Ayrica ben 17 yasindayken ve 32 yasindayken 2 sefer ulkeler degistirince bile bu kadar dert etmedim. Siz is durumlarina odaklanin. Calisip para kazanabildikten sonra eviniz de olur, yeni sosyal cevreniz de olur.