borsada inceleme yapmak için ipad almayı düşünüyorum fakat telefondan kullandığım gibi ipad de kullanabilirmiyim bilemiyorum uygulamanın ipaddeki görüntüsüne ihtiyacım var karar vermek için ipadı olan bir üye işcepin mobil borsa bölümünün görüntüsü atabilirse çok mutlu olurrum teşekkürler