Merhabalar, artık vakitler geçmiyor bilgisayara bile oturasım gelmiyor dişarı çıksam heryer bomboş telefon desen boş geliyor cidden bu zamanda neler yapıyorsunuz fikriniz varmı şimdiden teşekkürler.