Konu
Adımı Kullanan Sevgili R10 Üyesi/Üyeleri
17-12-2020, 00:32:24
#9
EmirhanKaruc
x1sanalkisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konuyu açan arkadaş makale yazıyor bazıları onun adına biz bu arkadşla beraber çalışıyoruz + iş alıp bize veriyor vs vs diyorlarmış.
iyiki varsın 🎉🎉🙏🙏