SEDATUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir şey açık değil işteyken oldu eve geçtim direk konu açtım kendim kurcalamak istemediğim için
Bootloader açılmadan imei işlemi yapılamaz.
Edevlet üzerinden süre uzatma yapılabilir, pasaportunuz yoksa piyasa 50-60 TL civarlarında bu işlem yapılmakta. Cihazı sanırım kendiniz getirdiniz, TRden aldıysanız satan kişi anlatmalıydı yapmanız gerekeni..

Bootloader açılmadan da yapılabilir ama anakarta direkt müdale yapılıyor ve tavsiye etmiyorum.
Yeni yöntem çıktı mı bilmiyorum.

Bootloader açılması için cihazın MOBİL ağ ile internete bağlanması ve mi hesabı ile bilgisayardan başvurulması gerekmekteydi.

Yurtdışı mi note 10 lite kullanmaktayım, işlemleri kendim yaptım.