ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mobilden mi bakıyorsunuz ? Yazılar net okunuyor neden okuyamıyorum dediniz onu anlamaya çalışıyorum.
laptoptan bakıyorum hocam. şimdi yeniden girdim sorun yok ama ilk girişte ekranda bişey var siteyi görmeyi englliyor. arkada yazılar siyahımsı bir tabaka arkasından görünüyor ilk girişte. kabul et onayla falan gibi birşey varsa eğer o görünmüyor onun çerçevesi görünüyor