dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önünde bişey vardı site arkada kalıyordu. napsam gitmedi.
mobilden mi bakıyorsunuz ? Yazılar net okunuyor neden okuyamıyorum dediniz onu anlamaya çalışıyorum.