Bunu bir kurcalayım hocam gördüm ama incelememiştim emulatör diye
yani direk işletim sistemi olarak kursanız nasıl kontrol edeceksiniz ki? vmware da kurmuştum ben localde ama google cloud a falan kurunca bir arayüz erişiminiz olmayacak. o yüzden genymotion deneyebilirsiniz ama biraz tuzlu hatta bayağı tuzlu. kullanıp ödemeyecekseniz kullanabilirsiniz