kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu dışı ama hangi dil ile yazdınız programı?
Kodular üzerinden yapılmış (:

Logo pek çekici değil hocam bence de,gerisi zaten bildiğim klasik soru sistemi olunca bana farklı gelmedi. Başarılar