Bir şey sana ait değilse, sen üretmediysen, çalıntıdır.

Çoğu kişi bunun bilincinde değil, halen daha spam, yok yarı özgün, yok dizi sahneleri kesitleri, bir şey satarken alttan şarkı kullanma vs peşinde. Acıyorum.
Profil fotoğrafınızı görsellerde arattığımda bir animeye aitmiş gibi gözüküyor, eğer böyle ise siz de sizin deyiminize göre hırsızsınız.