Son Zamanlarda Çok Yaşadığım bir problem var Bir proje yapacağım zaman r10 tavsiyesi almak adına r10 da konu açıyorum Fakat bazi Karaktersiz Evet Karaktersiz İnsanlar Projeyi taklit edip çıkarıyor Bu ne kadar Etik Aylarca Emek Veriyoruz Ekip olarak veya tek fark etmez Adam tutuyor Kopyasini Çıkarıyor ben Çıkarmadan