remzikapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Excelde bulunduğu klasördeki ve alt klasördeki excellerden veri okumak için vba konusunda kod yazmak istiyorum, bu konuda bilgilsi olan ,ücretli yardım alınır.
buna benzer bir projeyi ben yazdım(delphi ile)
sorunsuz işlerimi görmüştü.
uzun yıllar oldu (tekrar aynı şeyin içine girmek için zamanım yok)
ama dediğiniz iş delphi ile kolayca yapılabiliyor.

vba ile yapılıyor. artık yapacak kişi hangisini uygun bulursa onunla yapar.