Hocam tartışma biraz kavgaya dönüşüyor bence sakin olun
Değmez kırmaya
NOT: Digikan adlı arkadaş bence haklı olarak açıklamış durumu çok da mantıklı eline sağlık hocam
Gökenim bence yersiz bir savunma olmuş mantıkda yok zaten yazdığında öğrenmeye çalış bence boş yapıp adama laf atacağına
Yazdığın çirkince yorumu modlara bildirdim. "Gökenim bence yersiz bir savunma olmuş mantıkda yok zaten yazdığında öğrenmeye çalış bence boş yapıp adama laf atacağına" demek haddin değil.