Abi seni tanımam ama arada mesajlarına denk gelirsem mutlaka okuyorum. Bana düşmez belki ama bence takılıp kendini üzmene değecek bir şey değil 😊 Biz toptan onlar perakende çalışıyor demişsin hem kulvarlar farklı bi kere 😃