Konu
Böyle İnsanlar Gördükçe Çok Üzülüyorum
16-12-2020, 15:01:17
#1
CGLR
Aslında her şeyi o firmanın gönderisine yaptığım yorumda özetledim. Taklit edilmek güzel olsa da insanın canını sıkmıyor değil...
Konu açma amacım içimi dökmek.