İade yapmamak için 30 gün onaylanmayan reklamlar 1-2 gündür kac kişiye onaylandı deniyor ve ne hikmetse istemediğim halde bugün benimkinede onaylandı dendi şimdi. Olaydan aklanilmak isteniyor ben reklam istemedimki siz niye reklam çıkmaya çalışıyorsunuz . 30 günü geçmiş iade hakkı doğmuş iade istemisim tamam denmiş. Şimdi 34-35 gün olmuş iade yapmamak için @MekDgrklm; şimdi reklamınız yayında diyor 34-35 gün sonra yayına alınan reklamı ne yapayım ben ?