hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok doğru bir noktaya degindiniz hocam bende aynı kanidayim neden şimdi ses kaydı.oncekiker video kendi cekip video arkadasina yollayabilirdi oda buraya atardı zaten veya melike. Ayrica diğer arkadaşların söyledikleri ve benimki durumum hakkinda da açıklama yapılmıyor. 21 günü geçince kendileri söylüyor iade oluyor diye ve sözleşmelerinde var fakat benim ve bir çok daha arkadaşın 30 günü geçmesine rağmen reklam yayına dahi alinmazken iade ile ilgili tek bir kelime açıklama yapılmıyor.
İade etmek bizim karar verdiğimiz bir durum değil.
Gecikenlere yardımcı oluyoruz ben size iade alamazsın demedim alırsınızda demedim iadenin kararını recep bey verip yapıyor oda şuan rahatsızlığından dolayı ulaşılamıyor ayrıca reklamınızın yayınlandığını biliyorsunuz değil mi isim Sanırım eren di