BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oynanan tiyatro ise sahne önü arkası yoktur burda @Chiwi; ye laf söyleyen yok ki adam iyi yapmış ulaşmış millet bir kez daha anladı bu adamı
Senin düşüncelerini önemser ve mutlaka eleştirdiğin şeylerde de bir bildiğinin çıktığını bilirim. Konuda "madem kefil olamıyorsun, bu konuyu neden açıyorsun?" gibi yorumlar okuduğum için yazma gereği duydum. Zaten bu adamın sivrildiği konuları vs. biliyoruz, onu savunacak halim yok ama @Chiwi; tamamen iyiniyetli. Tanıdığım için onu belirttim sadece. 3-4 yıl pek forumda aktif olmadığı için yeni arkadaşlar bilmeyebilir, o amaçla dile getirdim.