Bende görüştüm 35 gün olmuş neredeysen reklamım çıkılmamış iade istiyorum diyorum üstüne basa basa. hala bana reklamınızı çıkmaya çalışıyoruz diyor. Şaka galiba ya. İade yapmamak için reklam çıkmaya çalışılıyor. Ama 21 günü geçti 2. 21 gün olacak 1 hafta sonra
Hocam iade koşulu 1 haftaydi bunu gecen günlerde 21 gün yaptilar.
Yani daha önce hizmet alan kisilerin şartları hizmet aldıkları süreden sonra değiştirildi.
Yani daha önce konudaki şartları güncellemeden önce aldıkları işlerdeki iade süresi "1 hafta" olması gerekiyor.
Ama 21 gün dedik diye şuan alenen yalan söyleyebiliyorlar.
Gerçekten inanılmaz , forumda onlarca sikayet konusu açılırken sözde personeli olan Melike hanım gelip kendisi covid olduğu için şuan yok diyemiyor , konulara 1 mesaj yazamiyor .
Yeterince çelişkili değil mi zaten ?